Založ si blog

K najsilnejšej žene sveta

K blogu elemiasa o Najsilnejšej žene sveta, by som rád dodal, a nakoľko napriek opätovnému neúspešnému pokusu dostať prístup do „debaty“, robím to týmto spôsobom.

Pani Madelaine Albrightová, rodená Marie Jana Korbelová, je plne zodpovedná za svoje konanie a preto nie je možné hovoriť o omyloch, ale o deliktoch, ktoré padajú pod vojenský súd.

Posledným počinom pani Albrightovej, ktorý potvrdzuje, že to čo robí, robí s plným vedomím, je jej prehlásenie, že je pripravená stať sa moslimkou. Ako sama hovorí – vyrastala som ako katolíčka, stala som sa členkou Episkopálnej cirkvi, neskôr som zistila, že moja rodina bola židovská. Som pripravená zaregistrovať sa ako moslimka zo solidarity.

 

O čom sa nehovorí u nás ale ani v EU

05.02.2024

V USA sa z blížiacimi prezidentskými voľbami stupňuje napätie v spoločnosti do takej miery, že i v médiach sa objavujú vyjadrenia rôznych politikov, ako z radov „demokratov“, tak i „republikánov“, o obavách z občianskej vojny. Myslím, že podhubie pre toto napätie vytvára enormná nelegálna migrácia hlavne v južných štátoch USA. Hlavným ohniskom sa javí Texas, [...]

USA – Texas ?

27.01.2024

Text som vybral z novín Newsweek z článku „Ako Najvyšší súd USA podporuje na hraniciach Grega Abbotta za nezávislý Texas“ ( úryvok článku, voľný preklad ) : V každom prípade majú texaskí nacionalisti za sebou pár rokov práce. V decembri TNM doručila Republikánskej strane Texasu v Austine petíciu s počtom 139 456 ľudí. To si vyžiadalo poradné referendum o [...]

Zásadne som proti vojne, ale . ..

28.02.2022

Zásadne som proti vojne, ale… Každá vojna je zlá, teda aj tá ktorá práve prebieha na Ukrajine. Však všetky činy, ako jednotlivcov, čí skupín, politikov, aj predstaviteľov štátov, majú svoje príčiny a ciele. Myslím si, že v tomto zmysle, ak chceme hodnotiť nejakú udalosť, dokonca ju odsúdiť, mali by sme skúmať jej príčiny a ciele. Len tak sa totiž dá dospieť [...]

Rusko, Ukrajina, vojna, konflikt, Donbas

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

súdna rada výbor

Výbor odobril odvolanie členov súdnej rady, Mazák a Majerník to odmietajú

24.04.2024 15:20

Koaliční poslanci odvolávanie odôvodňujú stratou dôvery a pochybnosťami o svedomitom výkone právomocí členov.

medveď

V okolí obce Košická Belá sa vodičovi pred autom zjavil medveď

24.04.2024 14:52

Polícia vyzýva na ostražitosť a opatrnosť.

sneh, bratislava, sneženie

SHMÚ upozorňuje na sneženie na severnom Slovensku

24.04.2024 14:21

Meteorológovia vydali výstrahu prvého stupňa.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 36
Celková čítanosť: 98172x
Priemerná čítanosť článkov: 2727x

Autor blogu

Kategórie